[Announcement] Awesome!!! This blog has officially moved to a new, fresh and waaaaaaaay cooler-looking website ;) Got questions? Email me.

June 5, 2007

Bank Negara Malaysia



Salamz..pe kabo semua??..thanks 4 da comments kat shout box tuh...sentiasa lah beri komen @ kritikan korang kalu de kekurangn @ ketidakpuashatian agar bley diperbaiki dr semasa ke semasa..sorilah aku dh lama x update blog nih...

ari tuh jd fasi kat Kem Pembangunan Minda tuk anak2 FELDA Wilayah Terolak kat Tanjung Malim,Perak starting 26 may - 1 june..fuh bez gak la beri kata semangat kat adik2 kiter yg akn amek SPM dan PMR thn 2007 nih...fasi2 yg laen terdiri dr org2 hebat2 belaka..mmg bez la jumpe kenalan baru...de bdk2 SAINA,SDAR,SSP n KISAS...de dorang yg head boy,head gurl,khazanah scholars n laen2...tuk makluman lanjut nnti aku letak la dlm blog nih psl kem tuh..hmm nak gak kongsi pengalaman ngn korang...

ops!!! lari tajuk la pulak..kat sini aku nak ucapkanlah tahniah kepada yg berjya mendpt scholarship bank negara malaysia...CONGRATZ!!! korang dpt buktikan yg korang layak mendpt tmpt dlm 56 scholarship yg di tawarkan...utk maklumat semua bnm menawarkan 70 scholarship smuanye x termasuk yg special scholarship(tuk top student malaysia) yg mcm fiqry, ester, nadiah dpt tuh...14 telah dipilih based on result trial...and baki 56 berdasarkan result SPM sebenar...sekali lg tahniah..wakil2 dr KISAS yg dpt ialah ...

syahir jamaludin 503
course : mathematics
tmpt persediaan : KYUEM (2 thn - A-LEVEL)
tmpt fly : UK

sayed muizzudin 503
course : acturial science
tmpt persediaan : KYUEM (2thn - A-LEVEL)
tmpt fly : UK

dan alhamdulillah...

ammar faris 502
course : IT
tmpt persediaan : INTEC- American Degree Foundation Programme (ADFP) - 1 thn
tmpt fly : US

rsanye rmai gak bdk KISAS yg gi interviu BNM..so,kalu de maklumat tambahan..bgtau lah yer..once again tahniah!!! Sori kalu ader silap n salah...

p/s : sape yg dh dpt surat MARA???

2 comments:

Anonymous said...

bnm scholar muslimat:

nur amirah binti roslan
a level kat kyuem
satu2 nya muslimat kisas bnm..

Ammar bin Ahmad Faris said...

to ms. anonymous,
thanks for the info..
yup tau si amirah tu..sebab under sponsor yg sama..nway, thanks....

owh liyana pnb...sape lagi ek?